Thuiswerken
New Working Models: Digitale tijdregistratie op elke plaats en op elk moment
De wereld verandert en primion Benelux verandert mee. In een maatschappij waarin hybride werken steeds meer de standaard wordt, leveren wij software waarmee thuiswerken volledig wordt omarmd. Dagen waarop standaard wordt thuisgewerkt, kunnen automatisch worden ingepland qua uren. Maar ‘het nieuwe werken’ betekent niet alleen van huis uit werken: op alle locaties kunnen werkzaamheden worden verricht. Met primion Benelux komt werken op afstand dichterbij dan ooit. Dit, gecombineerd met alle reeds toegepaste en bekende werkstijlen, hoe uitgebreid of divers dan ook.
Want primion Benelux erkent die flexibiliteit van je personeel. Gericht op de toekomst, waarbij tijdregistratie niet alleen in het bedrijf of thuis, maar overal ter wereld kan worden uitgevoerd. Deze functionaliteit is compatibel met zowel de mobiele als de desktopversie van tijdregistratie. Wij maken visueel zichtbaar wie op welke plek aan het werk is. Hebben je medewerkers recht op thuiswerkvergoeding of een andere tegemoetkoming? Op basis van de plaats van de inboeking herkent prime Time automatisch welke vergoedingen geregistreerd en ingeboekt moeten worden. Thuiswerken? Flexwerken? Laat de toekomst maar komen! Met primion Benelux zijn jullie er klaar voor. Anywhere, anytime, any device.
Personeelsplanning
Een personeelsplanning maken was nog nooit zo simpel!
Mobiele tijdregistratie
Gewoon op de smartphone of tablet, met de prime Mobile-app.
Kostenplaatsregistratie
Welke taken of welke projecten, en op welke kostenplaats?
Automatiseer vergoedingen
Vergoedingen koppelen aan prestaties, zoals bijvoorbeeld reiskostenvergoeding, salaris voor extra shifts of premies.
Workflow scenario's
Welke verantwoordelijkheden liggen bij welke medewerkers?
Kantoorruimte reserveren
Hoe laat je je collega’s makkelijk weten dat je op kantoor komt werken?