Onze vacatures
Interesse om bij ons aan de slag te gaan?
Aarzel niet om spontaan te solliciteren en uw CV achter te laten. Solliciteer nu
Waarom in zee met primion Benelux?
- Primion Benelux heeft meer dan 50 jaar kennis en ervaring om te delen.
- De voordelen van een stabiel bedrijf met de sfeer van een klein bedrijf!
- Primion Benelux is gevestigd in Malle en maakt deel uit van de Europese primion groep.
- Met ruim 100 medewerkers is primion Benelux actief in het creëren, verkopen en installeren van ICT-oplossingen voor tijdsregistratie, personeelsplanning, toegangscontrole en geïntegreerd security management.
- Kwaliteit en innovatie zijn belangrijke troeven van het bedrijf.
- Primion Benelux werkt samen met mensen die achter de waarden "vertrouwen & respect voor de klanten, collega's en leveranciers" staan.
Medewerkers die volgende competenties in hoge mate bezitten:
- klantgerichtheid: elke medewerker levert een betrouwbare service en houdt de klant op de hoogte van de stand van zaken. Een probleem behandel je op een loyale manier.
- leergierigheid: wij zoeken medewerkers die hun eigen sterktes en zwaktes erkennen en actief zoeken naar situaties en leeropportuniteiten om hun competenties te ontwikkelen. Je staat open voor feedback.
- initiatiefvol: wij verwachten van onze medewerkers dat zij zelf de opportuniteiten opzoeken, actie nemen en anticiperen. Iedereen doet voorstellen ter verbetering.
Intern kan je rekenen op een professionele HRM-ondersteuning:
- opleiding is een must,
- functioneringsgesprekken zijn niet weg te denken,
- flexibiliteit is ver uitgebouwd,
- beloning staat in functie van de verantwoordelijkheden die je opneemt.
Klaar om de handschoen op te nemen?
Solliciteer dan spontaan of neem een kijkje bij de beschikbare functies.
Waarom kiezen voor een job bij primion Benelux?
Enkele primion Benelux'ers aan het woord...
- “primion Benelux heeft een zeer mooie klantendatabase met innoverende en internationale bedrijven.”
- “Nr. 1 op het vlak van tijdsregistratie!”
- "Elkaar helpen en steunen in de teams…”
- “Stabiel bedrijf…”
- “Medewerkers hebben een hoge mate van flexibiliteit…”
- “We hebben de nodige vrijheid om zaken te plannen en organiseren.”
- “Balans thuis-werk!”
- “Oplossingen bieden voor complexe vragen”
Uw contact
sa GET nv | Antwerpsesteenweg 107 | 2390 Malle | +32(0)3/312 92 30 | jobs@ get.be